Men god förmiddag!

Åh vad härligt, fick världens sovmorgon i morse *tack älskling*
Anna vaknade vid 8 tiden tror jag, och Micke klev upp med henne. Jag somnade om och vaknade av en BLÖT puss av Anna och en kopp kaffe vid kvart i 11! Guuuud så skönt det var att få sooooooooova =D

Nu ligger gosetösen ute och sover i vagnen och jag sitter här, tänkte passa på nu när hon sover =)

   

Nu prasslar det i frysen, det vaknas lunch =) Potatisbullar och bacon till mig, men gubben ville ha sprödbakad fisk. Fine, ät det då =P Jag vill ha potatisbullar =D

Idag ska vi nog inte göra så mycket, tänkte kuta på affären sen och handla lite förnödigheter, typ mat åt AnnaPanna. Hon ska få smaka lite mat idag tänkte jag =) Får se vad jag hittar för gott, kanske potatis och palsternacka?

Aja, nu ska jag handla!! Adios

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha tror det.. men.. är inte sidvisningar varje gång nån tittar på sidan o då?! haha, ja jag är lite trög att förstå asg ;)

2009-01-18 @ 12:44:37
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

p.s va fina bilder :D

2009-01-18 @ 12:45:36
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Kickan

Hallilå! Va skönt med sovmorgon! En annan tar den lyxen alldeles för given och glömmer bort att det inte är alla som har den möjligheten varje dag.. tycker att du är så duktig som oftast är helt själv om att ta hand om en annan liten krabat!!!! Puss och kram <3

2009-01-18 @ 22:28:08

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0