Miss me much?

Godagens mina lojala läsare!!

Nu har jag varit borta läääänge.. Allt började egentligen i tisdagsmorse. 39 graders feber = ingen resa till Bydalen och min man. Jag var hemma med Anna och tag det lugnt. Åkte på eftermiddagen upp till min mormor och morfar och hälsade på Kenneth och Katarina, febern hade försvunnit. Var där ett tag och hade trevligt och pratade.

På nyårsafton åkte jag in till Torvalla och firade nyåret med min pappa, brorsan, kusin Marielle, Torbjörn, Eva, Carro, Carros kille och Matthias. Drack och åt gott och vid halv 2 åkte vi hem till pappa och sov där. Sen åkte jag och Anna och Sanna till Bydalen på torsdagen.

Där trängdes vi allihop i en lliiiiiiiten stuga och hade det ganska mysigt i snöstormen. Fredagen träffade vi Micke och käkade plankstek på hans jobb, jag och syrran tog kycklingplanka. Den var riktigt god!

Då kommer lördagen och vi ska packa ihop och åka hem.......... Snön hade vräkt ner under hela fredagen och natten, så min bil var "försvunnen" under snön. Medans vi skottar fram den så TAPPAR jag bilnycklarna!! Borta. 45 minuter senare och jag har inte hittat nycklarna. Dom är bara borta. Medans jag ringer och gråter ögonen ur mig hos pappa så hör jag en TRAKTOR kommer och SKOTTAR. Underbart, see ya keys! Det som försvinner i snö kommer fram i tö brukar man ju säga...... Måste ringa i morgon och beställa en ny nyckel och skicka upp den till Micke så han får ta skitsaaben hem när han kommer hem nästa gång. Underbart..........

Fick iaf ta bilen Micke tog upp hem, stannade till i Torvalla och där är jag fortfarande. Anna ligger och sover och här sitter jag. Tänker nog inte åka hem idag heller.. Det är -30 grader kallt hos oss..! I Torvalla är det "bara" 19.

Ska det gå illa så ska det, nu ska jag läsa ikapp mig.. Adios!

Kommentarer
Postat av: Sandra

uj vilken otur du har haft.. :( hoppas de löser sig med bilen o nycklarna..

2009-01-04 @ 19:26:20
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

håller tummarna för att de går snabbt =) roligt att höra ifrån dig igen :) jodå de e väl bra. har fått en jäkla vagel i ögat så man kunde ju bli matt för mindre men ja hoppas den försvinner snart :) Me dig då? har förkylnignen gett med sig?

Kram

2009-01-05 @ 11:12:12
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0