Nu så..

Anna började bli trött vid åtta halv nio snåret, men seru det gick inte mamma med på.. =P JB kom och tittade på Top model med mig, tack så mycker =D Och Anna var grinig och gnällig, hon hade nog tänkt sova redan då. Men då skulle samma senario utspelas som igår, dvs vara vaken mellan halv 4 och halv 5. Noep, det vill jag inte. Allt efter 6 är godtagbart =P Förhoppningsvis så kommer hon inte vakna då i natt med.
Så för att hålla min skatt sysselsatt så lekte vi i babygymet samtidigt som jag försökte hänga med i Top model, lekte med favorit Tiger, speglade oss i boken etc.. 20 över 9 så fick hon mat och slocknade direkt efter..
Så nu ligger hon i sängen och sover, mammas fina tjej. Vad skulle jag göra utan dig?


Jag har iaf plockat ner granen ikväll, tagit bort ljusstakarna och ska strax stryka och hänga upp gardinerna nere. Uppe får vänta tills i morgon eftersom Anna sover. Det enda problemet är att jag kan inte finna strykjärnet.. Jag vet att jag ställt det någonstans, men VART? Får leta det och hoppas att jag finner det. Annars får jag låna mammas i morgon.. I-lands problem? =P

Idag när mamma kom hem från lassa så hade jag och syrran köpt fikabröd, jag gick till henne på skolan strax innan hon slutade så vi kunde gå tillsammans + att både jag och Anna behövde komma ut lite. Vi var kanske ute i strax över en timme, det var väldigt skönt faktiskt. Ska bli bättre på att gå ut om dagarna, det blir ganska lätt att man bara stannar inne och lallar runt. Skärpning!

I morgon ska jag försöka att rensa lite här hemma, det är alldeles för mycke skit, dvs sånt som man inte behöver..

Nu ska jag kolla om Ni uppdaterat någonting, adios!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha :) hon ville nog ha kvar julen en liten stund till ;) hoppas att hon sover hela natten nudå. Och duktig har du varit-städat och haft dig :D

2009-01-13 @ 23:20:50
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0