Nu vankas..

Nog middag om en stund.. Idag ska vi käka kasslerlåda! Så busenkelt, men så jävla gott! Micke har gjort hallon och blåbärs fromage till efterrätt, han är bra händig ibland =)

AnnaPanna sover eftermiddag (?) och jag hoppas hon inte sover längre än till 7 snåret. Isf får jag nog väcka henne, annars blir det vaket i natt. Ingen bra ide, jag behöver faktiskt sova jag med.. =P

Håller på och läser en bok, Mias systrar, och den är såå svårt att lägga ifrån sig. Igår låg jag nog och läste till efter 1, Anna snarkade i sin säng och Micke på sin sida, och jag bara maaaaalde bok.

Någon som har nått fler boktips?

Aja, nu ska jag gå ner och plocka ur diskmaskinen och kolla om vi inte ska börja med maten snart..

Adios for now kompisar!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0