Oj oj oj

Igår var en rekord dag!! 67 unika läsare, keep up the good work friends! =D

Dagen började med en grinig och tussig Anna, ingen vaccination idag alltså. Lite feber så jag ringde BVC och vi flyttade tiden. Men men.. Annars har vi bara haft det lugn idag, Anna och jag. Fick främmande av Annas "gammel"farbror Anders och hans ass Eva på förmiddagen. Så Anna fick lite julklappar som glömts bort, Tack Anders och sen passade hon på att kräkas lite här och var på Evas tröja =D *mammas lilla kräkmonster* =D

Sen har vi varit på apoteket och köpt tabletter emot min rethosta och handlat lite på Prix. Idag blir det potatisbullar till middag och i morgon srödbakad torsk och potatis.. Måste kolla med Micke hur han gör sin filsås, den är sååå god!

Nu har systeryster kommit, så jag ska gå ner och surra lite med henne. Kolla hur första skoldagen efter lovet har varit. Adios!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi TACK!!! :D:D Ah okej, hoppas de skyndar på nycklarna då ;) Ja de måste du absolut göra.. Den e klart sevärd =)

haha, jo kanske.. men jag gissar att du inte har ca en triljon (nästan iaf) leksaker ööverallt.. ;) inte än kanske :P haha..

Men du ska se att lusten kommer åter, ibland måste man få vara lite lat ;)

Hoppas att anna kryar på sig snart.. och du!! :) verkar vara mkt förkylningar i rörelse nu..



Kram

2009-01-08 @ 15:30:01
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Marre

taack :D

2009-01-08 @ 15:39:12
URL: http://baabiiisch.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0