Oj oj

Idag vaknade vi strax efter 10, det var skönt.

Vid tolv åkte vi upp till Elin och Edvin och fikade och snackade en massa strunt och kollade på allt fint som dom köpt på Ikea =) Sen åkte vi hem vid halv två och då kom älskade Petra =D Vi drack kaffe, surrade och hade allmänt trevligt, som alltid..

Efter det har jag och Anna busar, ätit, kräkts och nu har hon somnat en liten stund.. Eftermiddagsvilan, den är viktig =D Utan den så blir hon super trött redan vid 19 tiden, vilket är alldeles på tok för tidigt, så vida man inte tycker om att kliva upp vid 5...........

Hur som helst så har jag betalat räkningarna nu och jag tror jag vill gråta över vad mycket det var.. Men men.. Nu är dom betalade så får man helt enkelt hushålla med det lilla som är kvar.. =)

Nu ska jag läsa lite bloggar innan Anna vaknar, adios!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0