Sometimes late at night..

Ja nu är man äntligen mätt och belåten. Börjar få tillbaka matlusen igen, det känns bra. Vill verkligen inte tappa mera kilon, jag trivs med dom jag har kvar nu sedan jag fick Anna. Kan ni tänka er att jag gick upp hela 27 kg under graviditeten? Nu har jag visseligen gått ner ca 15 av dom, men jag är hel nöjd om jag bara kunde stanna där jag är nu =D

Anna ligger och sover fortfarande, tänk vad lite frisk luft kan göra? Sover hon inne så sover hon kanske i 45 minuter, nu har hon sovit sedan 2 ungefär. Men hon vaknar nog snart och är hungrig kan jag tänka mig..

Ikväll ska syrran åka skidor som det verkar, kanske lika bra att passa på, rätt som det är är det slut på vintern. Det snöade lite idag faktiskt på förmiddagen, sånna där fina små flingor. Skottade gjorde dom på gården med, så då slipper jag ringa och vara förbannad igen. =D

Nej undra vad jag ska göra nu..? Städa egentligen men.. Ja jag VET att det är ett jävla tjat om städandet, men det retar mig lite att jag "låtit hemmet förfalla". Men till mitt försvar; Anna tycker inte om när jag städar =P Haha vilket lamt försvar.. Men det har ju varit kallt = ingen sovstund i vagnen = ingen "tid" att städa.............

Nu ska jag ta en kopp kaffe.. Adios!

Kommentarer
Postat av: zabine

ne precis, de e ju så ja försöker se de... jag kommer behöva en tänketid på flera månader och sen att han ska visa framfötterna otroligt mkt för att ja ens ska ta tillbaka honom om ja nu gör de.. :P

2009-01-08 @ 16:51:22
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0