01/07/09

Lika bedrövlitg varmt idag som tidigare dagar. Men jag klagar inte. Så mycket.

Idag har jag jobbat på morgonen, mellan 08,00-12,30. Alldeles lagomt, full rulle hela tiden förutom då vi satte oss på verandan och drack kaffe och åt varsin macka vid halv 11 tiden. Sen var det full fart igen tills strax innan lunch.
Just how I like it. När det finns att göra hela tiden, då känner jag att jag gör någon nytta iaf.

Mamma och Anna skjutsade min gamelfarmor till tandläkaren vid halv 11 så då kom dom in och hälsade på när vi satt och fikade. När Anna busade med Göran, en som jag jobbade med, så ser jag att tand nr 3 har spruckit fram under natten och nr 4 ligger alldeles innanför tandköttet. Den kommer nog vilken timma som helst =D Man ser att det är alldeles ljust där den är påväg. Gud så hon börjar bli stor nu.. Börjar dagis om 4 månader!

Annars har vi inte gjort så mycket, tagit emot en räkning ifrån Cylinda, som jag INTE ska ha ens en gång. Den ska ju skickas till företaget som hyr ut lägenheterna. Så jag fick ringa karl som "har hand om" oss här uppe och lägenheterna, så han tog faktura nr och datumet när teknikern var här och kollade på tvättmaskinen och ringa och prata med dom. Har inte hört någonting mer om det, så jag ska nog ringa honom i morgon igen.

Den nya tvättmaskinen kom oxå förut, så nu har vi premiär tvättat lite handdukar =D Fungerade kanon!

Nu ska jag skicka till Erika och sen fortsätta kika på byggslaget.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

tycker du dom var fina??+ =)

2009-07-01 @ 21:04:09
URL: http://aamcoff.blogg.se/
Postat av: Kjell

Vi ska inte klaga på värmen, de e ju gött ju;) Även om ja kan förstå att det blir värre för ett barn. Men dock, härligt väder

2009-07-01 @ 21:52:12
Postat av: Linda

Jag klagar på vädret utan att skämmas det minsta! Nu behöver vi lite svalare ett tag så jag får ut hettan ur huset och får andas lite igen. 10 grader kallare så är det fortfarande varmt, men mer lagom!

2009-07-02 @ 13:37:08
URL: http://lamcoff.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0