15/7

Idag vaknade vi klockan 6, jag hoppade in i duschen och Micke passade på att gosa lite med våran lilla tjej eftersom hon oxå hade vaknat.. Trodde faktiskt jag skulle behöva väcka henne men det behövdes inte =D

Vid halv 7 så åkte Micke iväg mot Hammerdal för att ta bussen därifrån vidare till Vilhelmina. Jag och Anna och Sofie käkade frukost och sen strax efter 7 begav vi oss till skruttans farmor, där hon skulle vara under dagen medans jag jobbade. Hur som helst, när vi kommer dit så är dörren låst. Jaha?

Knackade på. Ingen reaktion. Ringde på Åsas telefon. Ingen reaktion. Ringde på JBs telefon, ingen reaktion där heller.. Med stressen hängandes på axeln så ringde jag på hemtelefonen. Ingen reaktion där heller. Jaha?!

Juste, det finns ju faktiskt en ringklocka.. :p Ringde på den och vips så låstes dörren om och en ursäktande farmor stod där.. Hon hade somnat om. =) Men men, jag hann med goooooda marginal, eftersom jag alltid stressar helt i onödan. Men det var samtidigt bra, då hann jag läsa igenom cardex ordentligt innan jag började halv 8.

Dagen flöt på jättebra, jobbad med Sibylle och Marita. Så jag har haft väldigt roligt faktiskt. När jag slutade klockan 13 så åkte jag och plockade upp skruttan och hann med en kopp kaffe innan vi for vidare till hennes mormor för att lämna bilen. Så, nu är jag utan igen. Alldeles underbart, inte sant? =(

Aja, i morgon jobbar jag 14-20 så då ska Anna vara antingen hos farmor eller hos mormor. Jag vet inte riktigt ännu. Sen börjar jag klockan 7 på fredag igen så jag vet inte.. Ska fundera på hur vi ska göra. Allting blev ju så "invecklat" nu när inte Micke är hemma, så som det såg ut när jag tackade ja till arbete. Men men.. Ingenting att gråta över nu inte. =D

Nu ska jag kolla runt lite medans Anna sover och sen fundera ut någon middag.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tyvärr känner ju inte Anna mig, annars hade hon gärna fått vara här de dagar jag är ledig. Jag har ju redan en vildbase så två gör ingen skillnad! =)



Skönt att det gick bra iallafall! Hur länge har du jobb?

2009-07-15 @ 19:35:18
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tror sista dagen är 2 augusti. Började jobba 25 juni tror jag det var så det känns som jag jobbar hela sommaren. Skulle ha 50% ungefär, men har tagit på mig extra där det fattats så jag ligger på runt 85% nu



kramar

2009-07-15 @ 20:27:47
URL: http://lamcoff.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0