18/7-09

Guuuud så trött jag var i morse!! Helt sjukt.

Men jag tog mig upp och for på jobbet, det gick bara bra. J är SÅ underbar att jobba med. Ja, alltså, hon är helt fantastisk när man ungås med henne till vardags med, men vi har alltid så galet roligt när vi jobbat tillsammans. =)

Hem och sen har jag tagit hand om min lilla sjukling, inge pigg alls. Bära bära bära. Leka, trösta och bära. Men är man sjuk så är man, då får man vara gnälligare än allt annat.

Nu sover hon iaf, hon var så himla trött. Hittade 2 "tuber" med näsdroppar, så hon fick en nu när hon skulle lägga sig. Så har vi en kvar tills i morgon kväll. Huvudsaken är ju att hon kan sova på natten. På dagen kan man ju använda näsfridan och torka bort. Men på natten behöver man kunna andas utan problem.

Aja, nu ska jag kolla runt lite och sen umgås med min bror.

Puss

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0