19/7-09

Idag har jag jobba igen.. Det gick himla bra, det är som nattpersonalen ikväll sa, "det hänger på vilka man jobbar med".

Anna slog upp ögonen klockan 7 i morse. Så vi hann med 1,5 avsnitt av "Lilla huset på prärien" och "Jessie". Sen såg vi lite av Amazing Race och LA ink. Sen busade vi oss trötta och somnade som två små ljus i soffan. Vaknade av att hunden spinner loss på golvet och när jag vänder på mig så står min pappa, hans tjej och min farmor där. =D

Så vi har haft fin-främmene idag!

Vid halv 3 åkte jag på jobbet och det flöt på bra.. Ibland så känner man nästan sig onyttig, som tex när man jobbar med M. Hon stressar aldrig. Så man känner sig nästan lat. Men, av någon konstig anledning så hinner man med allt, om inte liiite mer, lika mycket som när man kör i det "vanliga" tempot. Lite stress. =D Så ibland kan man kanske behöva sakta ner, och då är det bra att jobba med M. För hon ska röka titt som tätt, dricka en kopp kaffe eller plocka med blommorna. Det finns ju ingen anledning att stressa.

Aja, nu har Janet varit här och kollat på film med mig. Vi kollade på "Anna Nicole Smith" som gick på 5an. Sen zappade vi över på 3an där det nu sjungs sista versen på "Walk the line". Nu ska jag kolla lite bloggar och sen sova tror jag.

I morgon är jag ledig så vi ska ha en fika date uppe hos J med E och E. Kommer bli super mysigt!!

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad duktig du varit i helgen som jobbat o haft dig. =) Har du mera jobb i veckan å eller?



Hoppas ni får en fin dag idag, med fika :) Trots styggvädre :)



Kramen

2009-07-20 @ 07:16:10
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Linda

Allting hänger på vem man jobbar med. Ibland är man färdig halv 9 på morgonen och ibland hinner de knappt upp innan 10.

Jag ska försöka mig på att jobba igen i morgon oxå!

2009-07-20 @ 08:54:52
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Linda

Han stod i mammas utemöbel på en av stolarna och hon hade väl kanske inte hundra koll för han tappade balansen och ramlade med skallen rakt i bordet!!! Präktig blåtira, men det kunde ha gått värre

2009-07-20 @ 09:42:33
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Jannice

sv; Jo..man kan ju tycka det. Tyvärr så är denna person psykiskt sjuk. Grejen är dock den, att jag orkar inte ta hänsyn till hennes problematik, när den riktas mot mig och Roger hela tiden. Du skulle tuppa av om du visste vem hon är..

2009-07-20 @ 13:33:17
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/
Postat av: Sandra

jorå :) men en stressig och tung dag! huvvaligen.. :) men de e roligt å :)

Hur har din dag varit då? :) bleve fika?:)

2009-07-20 @ 17:24:42
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0