20/7-09

Idag har vi handlat mat, jag kutade även in på Handelsbanken och skaffade mig en sån där dosa till internetbanken, dom ska börja med det nu ist för det där kortet som man skrapade fram en engångs kod.

Hur som helst, vidare på TIME för att köpa snus, glömde helt bort det på ICA och när jag skulle in på Konsum för att köpa blöjor så kom jag ju på att det var inbrott där i helgen så dom hade inte någonting just. Orkade inte in på ICA igen eftersom det var galet mycke folk där. Så jag swischade bort på TIME och köpte där ist.

Hem och stoppade i Anna lite lunch innan vi gick upp till Jaana och fikade glass och kaffe. Tittade på den söta Emil som bara sov och surrade en massa skit. Vid 2 tiden så började Anna bli trött så vi gick hem. Men hon verkade inte vilja sova, så jag satte mig här med henne i famnen. 12 sekunder senare så SOVER hon! Så jag la ner henne i sängen och där sov hon vidare. Hon vaknade till efter en halvtimme så jag plockade upp henne och vi satte oss i soffan och mös. Då somnade hon om?! Så jag tippade omkull mig jag med och slocknade. Så Anna sov ca 2 timmar idag och jag sov nog närmare en timme.. :p Skööööönt! Man blir trött av det tråkiga vädret..

Nu har vi precis ätit mat, stuvade mackaroner och köttbullar och hemma gjord gräddsås. Annas makaroner kokade jag på solhavre-mjölk och såsen gjorde jag på sojagrädde. Super gott!! Köpte Solhavre-mjölk idag för att prova om hon gillade den, och det gjorde hon! Så nu kan hon oxå dricka "mjölk" till maten =D

Aja, nu ska vi busa lite, hörs sen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lät mysigt :D

Hon är bra i magen nudå lilltösa då ni kör mjölkfritt?



Nej tyvärr. Tydligen har de fel information, hon har inte telefontid alla dagar. "Suck".. Men imorron skulle hon vara där, så de e väl bara att pröva dådå..



kram

2009-07-20 @ 19:30:26
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

okej. ja men va skönt att ni märkt skillnad. Oj jaha, har ni upptäckt de själva eller har ni gjort nått test som visar på de?



Kanske ni skulle kolla om hon är allergisk mot nått mer?



Hoppas hon inte är de iaf.

Ja hon kan ju växa ifrån det. Ju äldre hon blir, och ju mindre utsatt hon är nu för det :)

Kommer nog gå bra :)



Japp hoppas ja med. Men ja vet knappt va ja ska säga. Känner mig så fånig.. :S



jadu, i början på augusti. Så de e lång tid kvar.

Tycker också de e lite kontroller. o har gärna fler nu när det är som de är med sammandragningarna..



men få väl se va dom säger då..



Kram

2009-07-20 @ 21:42:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack

Ja vet.. Har bara så svårt att säga till.

Men de va bla därför ja skrev i helgen.

För de va så jäklarns jobbigt då.. :/



Så tack för att du svarade och peppade då.

Vet ju att du har fullt upp iaf..

Kram

2009-07-20 @ 21:52:10
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0