Dagen idag då..

Vi har egentligen inte gjort många knop.

Vikt ihop all j*vla tvätt som jag skjutit upp i all evighet, tvättat upp alla kläder jag hittade i kaoset igår när jag gjorde iordning i kaos-skrubben. Hittade kläder som skruttan kan ha nu och snart, så jag håller på och tvättar upp lite sånt. Sen hittade jag en stooooor sopsäck (de svarta ni vet inte sopor bokstavligen) med sängkläder och handdukar. Men jag orkar inte ta i tu med det idag. Kanske inte ens denna månad. Men nu vet jag vart de finns iaf :p

Sen har vi busat, diskat, ätit mat och busat lite till. Och gnällt. Ja, inte jag då. Men dottern. Make till humör min tösabit har alltså. Så fort jag gått i närheten av datorn eller i överhuvudtaget vikt ifrån hennes sida i mer än 2 sekunder så har hon vrålat rätt ut. Så jag har burit, kånkat, lekt och legat på golvet bredvid henne när hon lekt. Inte ens sitta i soffan fick jag.
Jaja, så kan det vara ibland. Hoppas hon är på lite bättre humör i morgon =D

Tand nr 5 har ju som sagt kommit fram nu, och vilka stora tänder det är!! Helt galet. De 2 i nederkäken är ju smååå och gulliga, som bebiständer ska vara. Dessa 3 som dykt upp i överkäken, dom är gigantiska. Tom brorsan tyckte det, och vad vet han lixom? Haha nej nu var jag elak..

Aja.. I morgon är en ny dag och vi ska nog ta oss iväg på Ankrace i Ammer. Det börjar klockan 18 i morgon så vi åker nog strax efter 17 härifrån. Hoppas bara att det inte regnar i morgon kväll. Men nu börjar det spricka upp och man kan ana lite blå himel mellan molnen så vi håller tummarna. Väder rapporten från Strömsund där min syster befinner dig löd för ett tag sedan slrålande sol från en klar blå himel. Kul. För henne.

Aja.. Nu orkar ni väl inte läsa mera och jag orkar inte skriva mera heller.

Puss

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0