En väldigt lång dag faktiskt..

Dagen idag har faktiskt varit himla lång.
Vi har egentligen inte gjort någonting heller. Varit och handlat lite. Men annars. Nada.
Och dagen har gått sakta. Skruttan har nog nån fler tand på gång nu oxå, alldeles röd och lite grinigare än normalt.. Så vi får väl se vart det är tänkt komma nån den här gången =D

Brorsan styrde nyss sin kos iväg med några kompisar. Och här sitter jag. Runt om kring här spelas det musik, folket värmer väl upp inför Döviken och partajandet där. Men kunde dom inte spela bra musik iaf? Tydligen inte.
Som valigt är det grannen ovanför som hörs mest, iaf för mig, med sitt dansband. Men men..
Smaken är som baken, delad. :)

Nej nu har jag ingenting vettigt att skriva, förutom att jag hoppas dagen i morgon går FORT för då kommer min sambo hem igen på en snabbvisit! 3 dagar..!

Aja, puss på era pannor!

Kommentarer
Postat av: Ida & Julia

Han fick ett erbjudande om fast direkt och då tog han det, han var less på detta stora åkeri. Det är mycket folk och därmed mycket skitsnack osv. Han är less på allt sånt och ska börja på ett åkeri som det endast är 2 timmerbilar på :) Så jag hoppas han blir lycklig av detta jobbyte, vilket jag tror han blir. Han är redan en annan människa :)



Kram!

2009-07-11 @ 22:58:31
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Ida & Julia

ja, precis.

hn har varit så "deppig" pga jobbsituationen och nu är han som folk igen :P

Kram!

2009-07-11 @ 23:19:50
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0