Ganska lång dag faktiskt..

Vaknade av det där förbannade alarmet kvart över 6. SÅÅ trött! Jag fattar inte, jag är så trött på morgonen. Helt sjukt. Spelar ingen roll när jag lägger mig heller. Men men.. Kanske måste käka vitaminer..?

Det gick bra på jobbet iaf, jobbade med A och E. Gick kanon, som alltid. Mycket roligt hade vi, som alltid :p
Det är så skönt att jag har så bra arbetskamrater.. Det känns faktiskt att dom saknat mig när jag varit borta. =)

När jag slutade kom mamma och hämtade mig och vi for på affären och handlade lite. Sen vidare på Brödbiten (Bullbiten som min kusin kallar det) och köpte mackor med olika röror till "lunch/middag" eftersom klockan ändå var närmare 14. Aja, var ganska gott, men tyvärr inte så gott som jag mindes det =(

Sen dess har vi bara varit, vikt tvättberget medans mamma var kvar och sysselsatte Anna så jag kunde vika ifred. Hon viker annars.. Lite.. Annorlunda mot för mig. Anna alltså :p

Nu ikväll åt vi en seeen middag, inte förränn Anna somnat där vid kvart i åtta. Hur som helst, vi käkade fläskfilé i ugn och klyftpotatis + både kall och varm bea. =D MUMMS!

Nu har jag kollat på Byggslaget, jag vet inte om rätt person vann.. Jag tyckte båda var super duktiga! Men, Johanna var kanske sneppet bättre.. Jag vet inte.. :P

I morgon är jag halv-ledig, börjar klockan 16 och jobbar till 20.00. Sen är jag ledig fredag, lördag och söndag. På lördag är vi bjudna på dop i Östersund och Annas ena faster ska nog åka med oss in, eller iaf till Stugun eller Lillsjöhögen.

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar. Vad har Ni gjort idag?

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Usch.. Känner mig så kluven.. :( Man skulle behöva vara flera personer ibland.. suck..



Du verkar ha nått att göra varje helg du :) och vad duktig du är som jobbar på!! Skitduktig!! :)

2009-07-30 @ 10:04:12
Postat av: Nattis

Jag kan starkt rekommendera blutsaft mot tröttheten! Jag va så otroligt trött förut, kunde inte göra någonting, ville bara sova. Men så testade jag blutsaft och efter bara en vecka så va jag mycket piggare!



Kramar

2009-07-30 @ 11:01:56
URL: http://www.karlavagnens-foppa.se
Postat av: Linda

Vad ska du plugga då?

2009-07-30 @ 11:39:48
URL: http://lamcoff.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0