Moving on..

Hur som helst så kan jag inte störa mig mer på Omniagruppen och alla andra klantarslen i denna värld, bara att gå vidare nu när det sägs ska vara "fixat". Får väl tro på det då..

Ikväll har vi käkat ädelostrisotto. Kanske ska ta och be min sambo förklara hur man gör nu när han är hemma. Eftersom jag inte sätter min fot i köket när han håller på, jag är bara ivägen.. :p

Men, tyvärr blir det ingenting av med det, eftersom min sambo är tjurig och sitter i soffan och småler och vägrar säga.

Får bli en annan dag då. Linda, jag lovar. Tids nog, vilken dag som helst så ska jag berätta :)

Nu ska jag kittla sambon och tvinga ur honom informationen.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Magda

Å herregudvilken röra, Tack så hemskt mkt för allt strul du löst åt oss!!:) Ska ringa Lasse i morgon och kolla vad det var för något, för skulle de av misstag blivit något skickat till inkasso vore det inte så skoj. Men att dom inte kan hålla koll, allt har bara varit slarv och misstag från deras sida sedan vi flyttade in, och någon kylskåpsräkning ska vi då inte ha. Men men, tack iaf och jag hoppas du hädan efter bara får eran egen post=)

2009-07-14 @ 22:17:30
URL: http://maggiehoo.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, du får allt ta och fixa det där. Jag vill också veta. Ädelost är ju sååå gott!

2009-07-14 @ 22:23:24
URL: http://mattjat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det konstigt att du inte hittar informationen när jag lurar dej. Konsumentverket var det ...

http://www.bilar.konsumentverket.se

Här finns allt man kan behöva veta.Titta särskilt på bilkalkylen och bilsmart.

2009-07-14 @ 22:55:01
Postat av: Magda

Jaha, hade varit förståligt "misstag" om det hade varit min adress och bevbärearen bara råkat lagt det fel. det roliga är ju att vi inte har ett fungerade kylskåp, det låter så man bli tokig på nätterna och temperaturen ändrar sig själv så 3 grr har vi fått kasta allt i kylskåpet.. Jätte roligt och ekonomiskt:)

2009-07-15 @ 09:47:23
URL: http://maggiehoo.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0