När fan ska allting bara gå bra?!

Nu igår fick vi en räkning, en påminnelse, på 1650 kr. Från Elektroskandia? Jaha?

Ringde L F och frågade vad fan det var frågan om? Han ringde företaget och frågade där om räkningen. Den var för det första för service av ett kylskåp, ingenting som vi har haft gjort. Sen var inte ens räkningen till mig egentligen, utan till en annan som bor i Gulldalen. JAHA?! Men varför kommer det ett inkassokrav till mig, adresserat till mig?
För det andra så ska ingen av oss som bor här ha någon som helst räkning oavsett vad det gäller för sevice. För vi hyr lägenheterna av Omniagruppen. Han såg iaf till att räkningen skrevs bort ifrån mitt namn. Bra.

Sen idag fick vi en räkning till, denna gång från Cylinda Service. Dom var ju hit i juni och kollade på våran tvättmaskin. Även denna gång så är det ingenting vi ska betala för. Men likt förbannat så har vi fått 2 räkningar hem till oss. I mitt namn.

Måste jag nämna att jag är ganska så irriterad?!

Hoppas bara att personen som skulle ha haft den första räkningen, den vi fick igår, inte får en betalningsanmärkning för att Omniagruppen inte kan göra rätt.

Blir så leds. Nu ska jag diska bort mina aggressioner. Eller hur fan det stavas.

Kommentarer
Postat av: B I G C I T Y D R E A M S

hatar när de kommer massa random-räkningar som man aldrig hört talas om! :o

2009-07-14 @ 16:05:22
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/
Postat av: B I G C I T Y D R E A M S

sv; attans! tycker synd om dig!



btw vill du bli veckans blogg? skiv in en kommentar i min blogg :*

2009-07-14 @ 17:50:54
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/
Postat av: Linda

fY FAN! Man blir bara så jävla arg när sånt händer! Det ska de bara ha koll på! Hit kommer räkningar ett par ggr i månaden till nån Sören Spets som inte bor på den här adressen. Finns ingen på hitta.se heller så vem det är har jag ingen aning om, men räkningar kommer det, jag skriver bara adressat okänd och skickar tillbaka. Igår hann jag öppna innan jag såg att det var adresserat till honom. Det var ett inkassokrav på en räkning på 2256:-!! Oxå jävligt roligt. Finns den här människan överhuvudtaget? Var isåfall? Får ju ingen möjlighet att betala sina räkningar iallafall.

Men när det kommer inkassorkrav i ens eget namn som man inte ska ha då blir man bara arg!!

2009-07-14 @ 18:15:12
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: B I G C I T Y D R E A M S

sv; bra de! :)

2009-07-14 @ 18:27:29
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/
Postat av: magda

Nja, än så länge tror jag vi klarat oss. Anledningen till det är antagligen att vi imnte fåt någon post över huvud taget hur det nu kommer sig. Men en räkning om ett kylskåp, nu blir jag förvirrad? Vi har inte haft "service" på kylskpået=/. Skulle dom skicka hit den? Jag blir galen på allt strul med den där Omnia gruppen!! Men tack för informationen:P



Ja det ska jag göra, börjar bli allt för less på att gå hemma och vara sjuk!

2009-07-14 @ 20:12:48
URL: http://maggiehoo.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0