Suck..

Nackdelen med att inte ha någon diskmaskin, varken elektrisk eller mänsklig, är att man måste diska själv.
Och jag har utvecklat någon slags allergi emot det.
Jag verkligen hatar att diska.

Kan ha att göra med att jag har denna "allergi", eftersom jag verkligen gör mitt bästa för att undvika att diska. Så jag skjuter upp det hela tiden. Jämt. Och egentligen så går det ju fort. 15 minuter av min dyrbara tid och sen är det klart.



Nån som vill diska åt mig ikväll?!

Nehe.. Får väl göra det nu då, innan jag studsar in i duschen och sen vidare i sänghalmen.

Puss och god natt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv:

Ah, ja just. jo de kommer jag ihåg. trodde de kunde testa för mera på en gång, men ni får vänta tills hon blir ett år då.



Men de e ju bara att ni utesluter sånt som du/ni märker att hon blir dålig av, eller inte verkar tåla så bra.

=)

Tycker ni gör de jättebra iaf :)



Tack så mkt! Du är guld värd



Och tack för att du tog dig tid att svara idag.

De behövdes.

Kram!

2009-07-21 @ 18:24:46
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Kjell

Kan inte annat än hålla med, diska är något sååå fruktansvärt tråkigt

2009-07-26 @ 19:26:17

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0