Tro det eller ej..

Men jag mår faktiskt "bra" nu..
Bra och bra, jag mår inte illa, jag har inte ont i huvudet och jag har heller inga "kramper" i magen. Life is good med andra ord. Speciellt nu när min älskling är hemma.

Jag fattar inte hur du klarade en hel j*vla helg Linda.. Som jag saknade henne idag!! Men vid halv 6 kom hon äntligen hem igen, hon hade nog haft det himla bra hos farmor och fastrarna. Men den minsta fastern tyckte nog det var ganska så skönt att "slippa" henne, det hade varit lite jobbigt för lilla Erika att ha Anna att dela uppmärksamheten med.. :)

Min dag idag då.. Jaa jag sov hela förmiddagen, sen kollade jag lite på TV och åt 2 rostade mackor med ost. Och drack massa cola med tesked. Mums. Avslagen cola, finns det någonting äckligare?!
På eftermiddagen har jag pratat i telefon med både sambo och mamma, tittat på When a man loves a woman och bara tagit det lugnt. Tvättat sängkläderna och bäddat rent har jag gjort, men det är väl det enda effektiva jag gjort.

Just nu tittar jag på Unga mödrar, men det är reklam.

Förhoppningsvis är det bra väder i morgon så man kan kika lite på Hammarstrands marknaden, annars stannar vi inne och myser bara.

Hur har eran dag varit?

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej, tro mig, det var kämpigt!

Och varje gång man jobbar kväll och sen morgon dagen efter är det lika jobbigt. Han sover när jag kommer hem och sover när jag går.



Och ja, det känns faktiskt som vi känner varann hur bra osm helst fast vi egentligen inte känner varann alls. Mkt märkligt egentligen.

kram

2009-07-09 @ 22:04:45
URL: http://lamcoff.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0