Vackra sommar!

Nu sitter jag här, alldeles ensam.
Micke tog med sig sin dotter på en liten utflykt. Roligt med lite kvalitetstid för dom två. :D
Jag funderar på om jag kanske ska ta och lägga mig ute i solen en stund. Passa på när man kan lixom.

Sen ska vi upp till Gevåg och gratta en vän som fyllde år igår. Vid 17 tiden tar jag med min skruttans äldsta faster och drar och hämtar upp semesterfirarna på tåget. Ska bli så roligt att träffa dom igen, 2 veckor är en väldigt lång tid att vara borta tycker jag. Speciellt eftersom vi har haft kanonväder de senaste 13 dagarna ungefär.

Jaja, nu ska jag dricka kaffe och slänga in tvätten i tummlaren. GUD så skönt att kunna tvätta igen!

Puss!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0