Vart ska jag börja?

Jag har egentligen hur mycket som helst att skriva, men bar nog lite passar att skriva här. Kanske får kladda på nån kartong, för att skriva av mig, och sen elda upp bevisen.. Men tack Sandra för att du lyssnar och ger så fina råd!

Igår for vi till IKEA med min mamma. Kutade lite inne på Birsta City. Hittade massor med fina fynd, men handlade enbart ett velourset till Anna som hon kan ha till hösten. Vidare på IKEA och gluttade. Jag la mig i den runda sängen med Anna, det hängde fina lampor ovanför den, och gisses vad hon skrattade. Hon skrattade, jag skrattade åt hennes förtjusning och några äldre kvinnor skrattade åt henne med. =) Mammas gofis.

Jag köpte plastmuggar och mindre plastskålar till Anna och sen var jag nöjd. Eller, nöjd och nöjd, jag nöjde mig med det.. Det finns annat att lägga kronorna på än "bra att ha"-grejor.  Mamma fyndade dock ganska mycket förvaring, plastbackar osv, för en ganska liten peng. Vi käkade på resturangen innan vi åkte hemåt.

Anna var så duktig. Sov på vägen dit, var vaken och glad och nyfiken hela tiden vi var där och sov sedan på vägen hem.. Duktiga lilla prinsessa. =D



Idag då? Jaa.
Vi har inte gjort många knop. Diskade på förmiddagen. Sen kom fantastiska Petra på besök vid 13 tiden och stannade till strax efter 15. Hon for på affären och köpte snus, mjölk och bröd till mig, eftersom jag fortfarande inte har någon bil. Suck. Men men, gråt inte över det lilla Marie. Tids nog.. :p

La iaf ut skitsaaben på blocket idag. Får väl se om det är nån som vill förbarma sig över den. Jag hoppas det. För jag pallar inte. Skitbil. Nothing but problems for me.. Aja..

Min underbara bror bor hos mig nu i veckan, han ska åka med mig och Anna in till Östersund i helgen när vi ska på 50 års kalas för min farbror som fyller år på fredag.. Ska bli så himla roligt!! Först hade vi tänkt åka in på fredag eftermiddag, men eftersom jag är en sådan snäll vän så tog jag J's kvällspass så hon och sambon fick fara iväg och rå om varandra. Någonting dom verkligen behöver. Så, på fredag jobbar jag en delad tur och vi åker på lördag förmiddag då vi vaknat och är klara. Ska bli jätteroligt och få träffa hela tjocka släkten igen! Dock inte farmor och en va fastrarna som åker till Norge för en fiskesemester..

Aja.. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova tror jag. Börjar jobba 07.30 i morgon. =D

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

always darling



Är glad att jag nån gång kan hjälpa. Inte för ja vet om de va så mkt hjälp.



Hoppas de gått bra o jobba idag :) kul me kalas till helgen :) hoppas ni får de trevligt :)

Kram

2009-07-23 @ 17:25:45
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0