Work work work..

Hej darlings!
Jobbade på morgonen, med världens härligaste gäng. Hann med att städa ett rum och tvättstugan innan det var dax att servera lunchen vid halv 12. Gissa om det var dåligt dammigt ovanpå skåpen i tvättstugan? Huvva.. Men, inte nu längre! =D

Vid 13 slutade jag och begav mig hemåt, in en snabbis på PRIX och handlade snus. Huvva, måste verkligen sluta.. Men tids nog.. =D

Hem och busade lite, innan både jag och Anna slocknade på soffan halv 3. Klockan 4 vaknade vi igen och gjorde middag till Anna. Ja, det är väl egentligen det jag gjort idag. Och diskat.

Nu skulle jag kolla på CSI, men det är ett gammalt avsnitt. Suck. Nu, facebooka.
Vad har du/ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Sandra

omgivningen.. typ.. Men men.. De löser sig väl. hoppas jag.. kram

2009-07-24 @ 07:17:20
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du får sätta upp ett inspirerande mål för att sluta snusa ;)

en jag känner, han slutade och köpte en ny platt-tv för pengarna istället :)



Kanske nått sånt mål kan inspirera? :)



Kul att du verkar trivas så bra på jobbet :) va härligt :)

Kram

2009-07-24 @ 07:37:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0