-------

Uppfinningsrikt va? :p

Kvällen har flytit på bra, även om vår underbara dotter inte alls tänkte sova. Inte med mamma iaf. Kvart över 10 somnade hon, i famnen på pappan. :) Det är så mysigt att se dom tillsammans, man blir alldeles varm :D

Nu hoppas jag att hon sover hela natten lång, så mamma får sova hon med. Eftersom man sover som på nålar så vaknar jag ju typ så fort hon gnyr. Inte bra för sömnen. Se ju nästan ut som en zombie ibland på morgonen.
Men vad gör det egentligen då? När man har ett mirakel i sängen bredvid <3

Inga framgångar med hunden iaf.. Hon lyssnar fortfarande inte helt 100. Det galna med historien är ju faktiskt att hon varit F-A-N-T-A-S-T-I-S-K på att lyssna tidigare, till att nu bara hux flux TOTAL ignorera mig vissa gånger.
VAD SKA JAG GÖRA?!

Inte så kul när man ska brilljera med vilken duktig hund man har och man får säga "ligg" när hon ska sitta.. Jaja. Ett världsligt problem egentligen. Men det retar mig lite. Knäppa hund. <3

Jaja, nu ska jag bre mig en smörgås och sen knyta ihop svansen för idag.

Puss och god natt kamrater.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Det känns som om du måste ta tag i den här hundgrejen Marie, inte bra... inte bra!!!

2009-06-04 @ 23:09:41
URL: http://j3sper.blogg.se/
Postat av: Mia

hallå.. lägenheten under Magda (hon bor ju i erikas gamla)men den ska totalrenoveras innan jag ens tar in en penal dit in..usch! :)

2009-06-04 @ 23:13:50
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Ida och Julia

Kommer ihåg våran schäfertik vart väldigt konstigt då jag vart gravid, hon insåg garanterat att jag inte mådde bra eftersom jag kräktes så himla mycket å hon inte fick den tiden hon behövde. Hon trotsad mig hela tiden, lyssnade bara på Tobias. Spelade ingen roll vad jag gjorde, med sedan då hon kom tillbaka till oss efter sin omplacering där det inte gick nå bra så var ju Julia ca 3 månader och hon ville bara vara med mig, sket totalt i Tobias.

Så hon kanske tycker hon borde få mera tid med sin "mamma" ? :) Eller att hon trotsa på att det blivit mindre utrymme med tanken på flytten ?

Kram!

2009-06-04 @ 23:16:05
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Fanny Backman * - The best you never had

vilke söt header! ;)

2009-06-05 @ 00:12:20
URL: http://faannybackman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så där är brorsans hund också. Han har alltid varit hur lydig som helst och lyssnat på precis allt.. men sen när han började närma sig 1 års-dagen så blev han riktigt trotsig. Dom har säkert en trotsålder hundarna också :P

2009-06-06 @ 19:54:55
Postat av: Linda

Det var jag som skrev den förra kommentaren.. Din blogg vill inte komma ihåg mig!

2009-06-06 @ 19:56:14
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0