22/6-09

En helt fantastisk dag faktiskt.

Börjde med att jag fick lite sovmorgon, skruttan sov heeeeela natten igen, vaknade vid halv 7 i sin egen säng och var glad som en lärka, hoppade och skrattade. Pappan klev upp med henne, jag orkade verkligen inte även fast min väckare ringde sekunderna efter att den levande väckarklockan vaknat. Hur som helst så klev jag upp 20 minuter senare och drack kaffe och gav skruttan gröt. Vid halv 8 kom mamma och skulle hämta Anna, hon drack en kopp kaffe först.

Jaana kom och hämtade mig strax efter och Micke for samtidigt. Han till Vilhelmina och vi till Sundsvall.

Sedan vi lämnat "ungdomarna", eftersom jag numer är GAMMAL hela 20, så for vi ut till Birsta och fikade på det enda stället som var öppet där vid halv 10. Hur som helst, efter fikat så gick vi en sväng på IKEA, jag handlade lite så jag kan få någon ordning i kaos-skrubben (ja jag flyttade i princip enbart plats på skrubben, från huset till lägenheten) och lite ljus. 2 stora vanilj-doft ljus och två med röda bär och blåbär. Luktade super gott!

Vidare till BARNENSHUS och jag köpte en plast traktor till Anna, då hon alltid alltid blir så glad då hon ser Caspers traktorer. Hur som helst så köpte jag en sån, en födelsedags present till min kusin som fyller år nästa vecka och några nappar. Dom verkar av någon konstig annledning bara försvinna.. :p

Efter det så for vi hemåt, hade hemskt roligt på vägen hem.. Underbara människa, vad skulle jag göra utan Dig? <3

Hem till mamma och hämtade skruttan och sen hem och bara tagit det LUUUUUUGNT! Njutit av min vackra tjej, jag tror bestämt hon vuxit medans jag varit borta.. =D

Nyss har det både regnat och åskat här i Gulldalen, så jag passade på och vek det gigantiska lasset med tvätt jag hade hemma. Eftersom våran tvättmaskin fortfarande inte är fixad så har mamma varit så snäll och tvättat ett lass åt oss. Så nu kan vi klä oss i rena kläder ett tag till =D Hoppas bara dom ringer från Cylinda snart så man får igång tvättmaskinen. Man blir handikappad utan.. :p

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska sova.. Hoppas ni haft en bra dag i sommarvärmen.

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Kjell

Nu har jag länkat till din blogg förresten;) Ha det gött

2009-06-22 @ 23:32:39
Postat av: Jannice

Hej! Vi ska avvakta och se vad som händer. Borrelia kan ju ta tid på sig..och influensan verkar lite mesig om det är den. Har en tid för det röda märket, på onsdag. Men det syns inte lika starkt längre.. Skumt sjukdomsförlopp!

2009-06-23 @ 09:59:20
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0