Alldeles strax..

Ska jag bege mig emot Sundsvall och lämna halv familjen på tåget. Svärmor, Erika och JB ska åka utomlands som sagt.. Skönt för dom att slippa denna dåliga sommar. Som den varit hittills. Men som alltid, när någon åker utomlands så kommer det med största sannolikhet vara KANON väder här hemma. Med sol och värme.

Man kan ju alltid hoppas. Nu ska jag ta och kleta på mig lite mascara så man ser ut som folk nu när man ska lämna den trygga bubblan som kallas Hammarstrand.

Puss och hej!

Ha en kanon dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

TACK DETSAMMA!

Hoppas bröllopet är skitskoj! Bröllop brukar alltid vara mysiga, fast jag brukar tycka festen efteråt är seg...

Själv sitter jag i Krångede och gör ingenting. Vi ska grilla snart. Erica är hemma och Elin och Matti är här över midsommar så det blir skoj!

Skulle gärna följt med till Kroatien 2 veckor, det hade inte varit fel. Tänk om man haft pengar till det!



Kramar

2009-06-19 @ 17:18:57

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0