Ändrat..

Och god morgon förresten.

Cylinda teknikern har varit här, det skulle bli för dyrt för att laga tvättmaskinen som förövrigt var hela 12 år gammal! Så till veckan kommer det en NY!! =) Ska bli himla spännande!

Sen har jag pratat med Titti, Skruttan kommer inte börja dagis den 17/10, utan 1/11- 09. Så nu är det ordnat oxå så allting känns bra. Så nu väntar jag på ett nytt papper som jag och M får skriva på och skicka tillbaka så ska det nog ordna sig det här =D Känns fortfarande motigt och jobbigt, men det är ett måste för ekonomi, Skruttans skull och mig egen faktiskt.

Det är underbart att vara hemma och njuta av mitt underverk, men nog är det ändå ganska "skönt" att komma ut i arbetslivet igen. Men som sagt, det känns lite motigt :p

Nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla vart Skruttan tog vägen.. Kröp runt hörnet in till köket.. Kan det vara lådorna hon ska dra ut igen? :p

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi har valt att börja dagis 1 Sep, känns superjobbigt så! Börjar redan få ont i magen!

Kram!

2009-06-26 @ 11:36:58
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Linda

Det kommer gå hur bra som helst med dagis! Hon är ju iallafall äldre än Gabriel var när han började, alltid nåt! =)

2009-06-26 @ 18:02:00
URL: http://lamcoff.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0