Ännu en solig dag =D

Det gick bra på jobbet igår. Men det kändes himla konstigt att jobba till 21,30 må jag säga. Ragunda komun började med Time Care systemet nu i januari/februari så jag känner egentligen inte till hur det fungerar. Men det verkar inte allt för krångligt iaf.. =D

Hur som helst, när jag kom hem så lämnade jag tillbaka Saaben hos Jaana, surrade lite med henne och de som hon skulle gå på crousingen med, bla min bror och hans flickvän. Gick hem och Skruttan sov så sött. Var in och kikade på henne :) Medans mamma fortfarande var kvar så hoppade jag in i duschen, så jag kunde duscha i lugn och ro när jag visste att hon var där OM Anna skulle vakna av någon annledning.

Medans hon sedan väntade på sin sambo så tog vi oss varsitt glas vin och käkade lite godis. När sedan Martin kom med sin DODGE så gick jag ut och kikade på den, snacka om STOR och maffig bil! Svart var den, riktigt fin faktiskt. Den har han importerat från USA, och precis fått iordning. Det kanske inte är den mest praktiska bil att ha, men väldigt fin. Ångrar nu att jag inte tog nå kort på den, men det lär ju hinnas med det med =p

När dom åkt vidare så startade jag DVDn och kollade på "Bröllops duellen" den var ganska bra faktiskt. Lite väl mycke strul ibland men ändå rolig. Så den var värd de 40 kr den kostade att hyra iaf :p Käkade en massa godis och drack Cola. När den var slut så pratade jag med M i telefon ett tag och kikade samtidigt på "When a man loves a woman"  som gick på 4an, det kanske är en av världs historiens bästa filmer. Den och "28 dagar" och "Skicka vidare" är mina ABSOLUTA favorit filmer, som jag ALDRIG kan titta mig leds på.. Fantastiska filmer måste jag säga.. Ska nog ta och skicka efter dom nu när jag tänker efter..

Aja, orkade inte se klart den filmen iaf, den skulle sluta 01,50 så jag gav upp vid 00,30 tror jag det var. Och tur var väl det för Skruttan tyckte det var en bra idé att vakna tio i 6 i morse. Nog för att hon "bara" var vaken en halv timme men.. Jag var trött ändå.. :p

Nu ligger hon i sin säng och vilar lite, trött min lilla tjej i värmen. Bara affären öppnar så ska jag låna mammas bil och åka på affären och sen hem till dom så Anna får bada lite i sin pool. Är det sommar så ska man ju bada! =D

Aja, nu ska jag leta reda på de där filmerna.. Puss!

Uppdat. 10:52

Jag hittade When a man loves a woman och Skicka Vidare. Men ÖVERALLT har 28 dagar utgått!!! GAAAAAH!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jobba till 21.30 sammanfattar jag som....meningslöst! Jag gjorde ingenting i stort sett på hela kvällen. Jisses va uttråkad jag skulle bli av att jobba där. Nej, Eken är roligare, där händer det ju lite iallafall!

2009-06-28 @ 21:53:11
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: sofiejejgrj

skicka vidare är så bra!

2009-06-29 @ 10:11:04
URL: http://djungelkossan.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0