Äntligen. Typ.

Nu har jag fått låna min svärmors miniPC, så nu kan jag iaf sysselsätta mig sedan skruttan somnat. Känns skönt =D Idag har vi varit på äventyr jag och Anna. Eller, äventyr och äventyr, vi gick ner på byn, käkade lunch med Åsa och Erika, sen gick vi hem igen. Det var en spännande tur i blåst/regn och solsken. Iaf så fick den promenaden mig att verkligen verkligen vilja ha en fungerande bil. Den turen går väl an NER på byn, det är ju som sagt ner. Men hem, pust, det är tammefan bara uppför!! Jobbigt! Och så har man en  halvgalen hund på det, som jag idag förövrigt var tänkt antingen sälja eller kasta ut framför en bil. Som tur var så for det inte just nå bilar förbi, så nu är hon ju kvar.

Haha, nej skämt åt sido, jag var jävligt leds på henne idag. Lyssnade inte, drog åt höger och vänster, fick nå frispel när det sprang en ekorre över vägen. SUCK! Aja.. Det gick hyffsat iaf. Men jag gör nog inte om det promenaden ändå.. :p Inte innom den närmaste tiden iaf. :)

I morgon ska vi in till Öset med skruttan på Ögonmottagningen. 10,15 ska vi vara där så vi åker väl hemifrån kanske vid halv 9 i morgon bitti. Sen efter det ska vi väl kika lite på stan innan mamma ska träffa en vännina till henne så då åker vi till Torvalla och hälsar på Annas morfar. Han skulle sluta tidigare i morgon så vi hann träffas. =D

Aja, nu ska jag läsa ikapp mig, känns som att jag har missat en del i cybervärlden. Haha.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja =) De var uppskattat tror jag iaf :) Jag tyckte de verkade roligare än att man ska försöka komma på att säga de över telefon :)





Hoppas de går bra med anna imorgon och ögonläkaren..

Kram

2009-06-16 @ 20:05:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi ja visst gör de? :)



Nej de får bli en överraskning. Så har ingen aning om vad det är för en liten därinne ^^



Ja de är så roligt, spännande, nervöst!! Allt på en o samma gång :D Tack så jättemkt ! :D



Jodå de är rätt ok. Förutom trötthet och förkylning. Samt hunger.. ;)

Ja de hoppas ja med. Men än hänger den med :S



Men de har blivit lite bättre..



Kram

2009-06-16 @ 21:39:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Om du anar va de betyder. Tack snälla, gulliga du..

Det värmer att du tänkt tanken..



Tack ^^

Ja de är ju inte alltid så lätt me alla hormoner m.m :)

Kram!

2009-06-16 @ 22:11:42
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: My

Lycka till inne i staden i morgon! Ha det gott!

2009-06-16 @ 22:52:35
Postat av: Linda

Olsson svävar i ständig livsfara när vi är ute känns det som. Den hunden ska vara glad att det inte kommer nån lämplig lastbil...=/

Du såg ju hur de beter sig, kännns som man vill skrika "De ÄR väluppfostrade, egentligen!"

2009-06-17 @ 21:29:19
URL: http://lamcoff.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0