ÄNTLIGEN!!

Var hälsad solen, du är efterlängtad!!

Idag har jag faktiskt haft möjlighet att steka lite.. Micke tog med sig skruttan och åkte på auktion i Håsjö så jag låg lite på ett täcke på gräset och läste Vi Föräldrar och stekte i bikini top och upprullade mjukisbyxor. Eftersom jag fortfarande (ingenting negativt i det, tvärtom) har kvar lite utav kilona från graviditeten så kan jag inte ha några utav mina shorts. Så det fick bli upprullade mjukisbyxor. Det fungerade det med =D

Sen efter att jag läst färdigt tidningen så blev jag leds så jag gick in och passade på att dammsuga och skura medans dom ändå inte var hemma, det går så himla smidigt när inte Anna kan hjälpa till :p

Nu har vi varit och handlat lite och fikat hos skruttans mormor. Anna åt först lunch och sen fick hon lite hallonsorbe, det är ju mjölkfritt och GOTT oxå =D Vi drack kaffe och sen gick vi ut på gräsmattan. Det var himla spännande att krypa i shortsen på gräser tyckte min ögonsten =D Sen har hon även hunnit med att gunga lite hängmatta, det var himla skoj!

Nu är vi hemma, skruttan sover och vi ska väl försöka dra i hop en kyckling-salsa till seeeeen lunch =D

Ha en fantastisk dag i solen, nu ska jag gå ut igen!

Puss

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0