Bröllop.

Igår blev vi bjudna på bröllop. På midsommarafton. Klockan 14.00.

Det kommer bli roligt, jag tycker om att gå på bröllop. Men det som känns lite skumt är den som ska gifta sig. En jättemysig tjej som haft det lite jobbigt i livet. + det faktum att jag egentligen inte känner henne längre.
Vi har inte träffats på år och dar, eftersom hon inte längre bor här.

Men eftersom vi är bjudna så VILL hon troligen att vi ska komma. Och det tänker jag göra oxå.
Mamma ska hon bli oxå, det verkar ha ordnat sig för henne, hon verkar må bra nu.
Det är skönt, speciellt för Henne och hennes familj. Dom har slitit ont de senaste åren.

Nu återstår några saker.

*Kläder till tillställningen för mig, skruttan och sambon.
*En bröllops present. Vad?!

Detta kanske inte är världens största problem, men för mig känns det gigantiskt.

Det kommer nog lösa sig, men det måste ske ganska omgående.

Kanske man skulle tagit en tur till Sollefteå inom en snar framtid med andra ord?

Kommentarer
Postat av: Linda

Fy, bröllopspresenter är alltid ett gissel. Speciellt om man då inte har träffat dem på ett bra tag och vet vad de gillar/har/vill ha. Men köp nåt som de kan ha kvar, ett minne! Ingen konsumtionsgrej alltså. Vi fick en massa kosta boda grejer, såna där svindyra halvfula vaser som man undrar varför folk köper, men de är roliga att ha ändå. Det är ju ett minne, mer än om man fått en ishink eller vinkyl eller nåt.



Kläder är ju ett kapitel för sig. Lillstumpan blir väl knappast några problem. Söta små flickor passar i allt, vilket iofs borde innebära att du är räddad oxå! =)

2009-06-05 @ 11:57:13
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Fanny Backman * - The best you never had

så lite så :)



roligt med bröllop :)

2009-06-05 @ 14:15:28
URL: http://faannybackman.blogg.se/
Postat av: Mia

nyfiken nu! :P

2009-06-05 @ 15:35:51
URL: http://marialinden.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0