Fin besök!!

Idag har jag och Anna haft fin-besök hela dagen.

Först så kom Annas favorit Petra på besök, hon stannade ett ganska bra tag, från halv 11 till strax efter 12 tror jag. God hallon-rulltårta hade hon med sig oxå som vi mumsade på. Jaana kikade förbi på sista delen av sin rast och drack en kopp kaffe och surrade lite.

Sen strax efter 12 så kom Elin och lille, söte, underbara Emil. Sötare pojke får man leta efter =D

Vi surrade, skrattade och myste med våra guldklumpar från då dom kom till kvart i 4 tror jag! Så roligt så!

Frågade om jag fick ta kort på honom och lägga ut här, det gick så bra så. Känns lixom som att jag ville fråga FÖRST, eftersom det är HON och Edvin som bestämmer om dom vill eller inte.. =D
Eventuellt så har jag löst det lilla problemet med Canal Digital oxå, eftersom vi inte får in någon signal här för alla björkarna. Nu har man ju "vant" sig vid 1an,2an,3an,4an,5an och 6an enbart.. Men nog saknar jag TV4 Fakta.. :(

Aja.. Nu ska jag skynda mig att lägga ut nån bild på den söta prinsen från gräddhyllan innan Skruttan blir sur..

  
Mamma Elin och en sovande Emil.


Sötaste Emil.


Sötaste!


Vackraste Anna ute i solen på förmiddagen idag.

 

Nu är moster Sofie här och myser med oss, hon och Skruttan leker med alla 1000 leksaker som Anna har.. Måste nog rensa lite snart.. :p

Puss

Kommentarer
Postat av: Petra

Men gud vilken gullig liten pojke han är! Jag fick ju aldrig se hans ögon, eftersom att han sov hela tiden. Jisses, så söt. Anna är ju lätt min bästis! <3<3<3 söt i lillmössan!

2009-06-24 @ 19:07:31
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Å va händigt. Ja trodde man va tvungen att strula me massa papper och skicka in m.m.. Men då behöver du bara ringa dådå? :) Å så gör de inge om du jobbar helgerna.. Va grett.. Good to know :)



Va mysdag ni verkar ha haft :) Å så söt liten pojk ^^ Fort de går :)

O anna va ju bara för söt i den lilla hatten :)



Kram

2009-06-24 @ 19:15:57
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: My

Vilka gopluttar! Visst är det gosigt med bebisar... får liksom aldrig nog... ha det gott i solen...

Kram

2009-06-24 @ 19:26:59
Postat av: Linda

Va söt Anna är! Så himla liten jämfört med min stadige herre! =) fast han är å andra sidan kort han oxå...

Har ni fått nån dagisplats än förresten? Sökte ni nån speciell avdelning? Jobb i morgon eller hur var det? Själv jobbar jag 7.30-13 i morgon, lagom länge! =)

2009-06-24 @ 19:35:08
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Linda

Tindra ska oxå vara på Solen så hon får ju en blivande klasskomis där iallafall! =)

Tycker det är skittråkigt att inte Gabriel har nån kille i samma ålder på sin avdelning. Han har tvillingarna där, men det är ju töser juh! Solen kommer det väl bli mer som en småbarnsavdelning av . Det är ju 11 5-åringar som slutar där så det blir väl lika många småttingar som tas in då. Annars tycker jag iofs att det verkar himla bra med blandade åldrar oxå, det verkar som Gabriel lär sig mkt av de äldre barnen. Men han blir lite irriterad på dem när de pillar på honom och håller på hela tiden oxå =)



Förstår vad du menar. Jag har delad tur på söndag och det ser jag verkligen inte fram emot. Känns inte skoj. Men då har man åtminstone några timmar ledigt mitt på dagen, nästan värre med de här långpassen när man är fast där.

2009-06-24 @ 22:07:47
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja de förstår jag :)

Ja han va jättesöt :)



Lite kul med 3 st E:n i förnamn :) Kan bli många felsägningar i framtiden ;) så är de iaf här med emil och edvin ;)



Jo. de är lite bättre. Men ja. helt bra är de nog inte ändå. Tack. de värmde gott!!

Har saknat att uppdatera också. Men va gör man när orken inte finns?!..



Kram

2009-06-24 @ 22:26:15
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Jesper

Man tackar, jag slet som ett djur ;)

2009-06-25 @ 12:36:44
URL: http://j3sper.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0