God morgon nationaldagen.

Vad härligt väder du bjuder på idag.
Regn, rusk och kyla. Typisk svensk sommar.
Underbart.

Natten har varit super skön, skruttan har sovit så himla bra. Lite väl varmt har vi nog haft i sovrummet, men det verkar bara vara jag som lider av det. Och hunden då. Hon "stångade" sovrummsdörren några gången så jag fick kliva upp och öppna den så hon kunde lägga sig i vardagsrummet. Innan hon la sig så gick hon ut i köket och drack vatten, så jag antar att hon hade svettats. Lilla älsklingen.

I morse så klev jag upp med skruttan, det var nog skönt för Micke att få sova lite längre än halv 7-7 någon morgon. Han vaknade där vid 9 tiden, så nu har vi precis druckigt kaffe tillsammans och nu myser pappan och skruttan tillsammans i soffan. :)

Idag ska jag nog fortsätta hjälpa grannarna flytta, jag var upp dit igår kväll sedan skruttan somnat och blev kvar till efter 12, därav ingen uppdatering igår kväll just. Jag stupade i säng ganska omgående så jag orkade inte faktiskt.

Aja, nu ska jag kolla vad Ni hade för er igår kväll och sen mysa lite mer inomhus och kolla på regnet.
Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Celia pekade precis på Anna och sa "fiiin bäääbii" =)haha. Dom är för söta!

2009-06-06 @ 10:16:04
Postat av: Sandra

Va kul me bröllop :) snäll du är som hjälper till me flytt och allt :) Har ni några spec. planer för nationaldagen? :)

Kram

2009-06-06 @ 12:16:51
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0