Hem ljuva hem.

Skruttan vaknade HALV 5 i morse och tänkte INTE somna om!! Snacka om trött Marie på jobbet idag. Shit.
Aja, det gick ju ändå :)

Morgonen flöt på jättebra, vi kollade på klockan både jag och G vid tjugo i 9, då var vi i stort sett klara med morgonstöket! Det hör inte till vanligheten inte, man kanske är klar med allt vid halv 11 i vanliga fall. Så det gick BRA idag =)

När Micke kom och hämtade mig på jobbet så for vi till svärmor och fikade tillsammans med alla fastrar. Arraksbollar, bullar, pepparkakor och degistive-kex. Mums! Och kaffe och saft till det naturligtvis. Anna fick smaka pepparkaka, "mmmh mmmh" hör man hela tiden. =) Det var himla gott tyckte hon! :)

Nu är vi hemma, jag har power-napat en sväng på soffan och skruttan vaknade när dom började klippa gräset här utanför, hon sov på bron i vagnen. Så nu ska vi ta och ge henne lite middag och fundera över vad vi ska käka.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va härligt :) Ja visst är de konstigt va man kommer ihåg?! :)

Jodå. De har gått.. Mitt på dagen började de gå lättare och lättare :) Morgonen var värst.. Huvva.

Kram

2009-06-13 @ 16:46:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: sofie

skriv en fråga till min frågesport! :)

2009-06-13 @ 17:00:04
URL: http://djungelkossan.blogg.se/
Postat av: Linda

Det låter verkligen som det är det godaste de nånsin ätit! Gabriel fick kladdkaka hos min farmor idag och det var verkligen "mmmmm"

2009-06-13 @ 20:37:05
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gabbe vaknade kvart i 7 imorse och har sovit 2 timmar idag och han är fortfarande vaken. SUCK

2009-06-13 @ 22:05:04

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0