Jag gillar honom!

Han skapar rubriker.
Han är ärlig.
Han är rå.
Han säger opassande saker.
Han passar inte in i den svenska mentaliteten.

Han är Magnus Betnér.
Och jag gillar det!

Har precis tittat på "Tal till nationen" med honom på 5an.
Det var inte så bra som det jag sett tidigare, men ändå väldigt bra.

Jag ångrar skarpt att jag inte tog fingrarna ur och beställde biljetter när han var på Folkets Hus i Östersund ifjol.
Men det kommer väl fler gånger. Hoppas jag.

Jeff Dunham är en annan favorit. Och Stephen Lynch. Men Jeff Dunham ska komma hit till Sverige i sommar tror jag. Hade man bara haft möjlighet skulle jag tagit med min brorsan och farit ner till den stora staden och sett honom. Det hade varit kung. Men det kommer väl fler gånger antar jag.

Nu ska jag spana lite i cybervärlden innan jag packar ihop för kvällen.

Puss på er och hoppas er lördagskväll är bra.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0