Jag gjorde det..

Även fast jag inte ville. Men med den aktiva älskling jag har som far omkring på golvet fortare än.. Ja jag vet inte vad så har man inte "tid" att diska, eftersom Skruttan gäääääärna ska vara alldeles uppi. Är detta inte möjligt så inträffar någon av dessa ting;
1. Vrålar rätt ut och tvingar fram tårar.
eller
2. Hittar på nå bus, som att riva ut all tvätt mamma precis vikit ihop etc..

Har man riktig otur så inträffar båda två. Men ibland så får man faktiskt diska. Hon kan påta på med sina bilar, dockor, böcker, äggkartong (?) medans man håller på. Surra lite, dansa eller bara krama benet på en (?) Mysigt är det iaf. :p

Men, idag har det varit full rulle hela långa dagen. Hon har klämt armen i mellan lådorna på byrån i hallen, mellan lådorna i köket (det är praktisktaget samma rum men ändå...), blivit förbannad när hon inte tog sig in i badrummet, försökt ställa sig upp efter dockan (låter helt galet och såg ännu galnare ut), gjort nr 2 i badbaljan, skrattat åt mig när jag sa "ajajaj! låt bli lådorna" för 82562 gången.. Ja.. En HELT vanlig dag med andra ord =D

Hur som helst, det jag ville komma är iaf att jag har diskat.

Duktigt va?

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha

Det är verkligen tomt nu när pinsen inte är hemma! Han hänger i byxbenen, sliter i armarna och ska upp, klättrar på mig som jag vore nån klätterställning, gapar och skriker och pratar och skrattar, sliter stora tovor av pälsen av hundarna, sätter sig på altanen och bajsar sittande, med den påföljden att det trycks ner mellan brädorna så man får pilla upp det, kissar på tröskeln ut till altanen, häller ut hundarnas vatten över hela golvet och ställer sig sen och stampar i det och blir förtvivlad när han ramlar omkull. Plockar ut alla kastruller ur skåpen, vrider på samtliga plattor på spisen och när den kvarten har gått är hans mamma helt färdig! =)

De hinner mkt på väldigt kort tid de små liven!

2009-06-26 @ 22:35:34
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Kjell

Ja, men visst är det ganska härligt, även om man hinner gå igenom alla chockfaserna ett par gånger på en minut;)

2009-06-26 @ 23:40:57

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0