Jag vill inte klaga..

Men NU är det alldeles för varmt faktiskt. Iaf för skruttan (och för mig med fast jag inte vill erkänna det..). Vi har nyss tagit ett avkylande bad i badbaljan i badrummet. Hade tänkt ta det ute, men det finns ingenting som kan kallas fö skugga här just nu, så det blev inne. Hade tänkt hä upp det gigantiska parasollet, men jag vred en gång för mycket igår så snöret gick av. Kanon. Hur fan ska jag kunna fixa det då?! Aja..

Snart ska vi ta lite mellanmål och dricka lite pärondryck. Skruttan tycker inte vatten är nå bra när det är varmt, men dricka måste hon ju så det får bli pärondryck då. Huvudsaken hon dricker tycker jag, även om vatten vore att föredra..

Klockan 15 börjar jag jobba. Kommer bli sjukt varmt känner jag på mig.. Inte alls vad jag vill men men.. Hade gärna varit hemma men har man tagit på sig jobb är det ju bara att gå då.. =D

Skruttan ska vara med mormor så det kommer hur bra som helst. Dom ska åka på födelsedagsfest när dom släppt av mig på jobbet, min kusin Felicia ska fira sin födelsedag i förväg eftersom dom inte kommer vara hemma då hon fyller år. 4 år fyller hon, stora tjejen!!! =D

Jaja.. Nu ska vi käka mellis! Puss på pannan, hörs ikväll.

Glöm inte solkrämen!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Känns skönt att jag är färdigjobbad för idag! =)

Har heldag i morgon sen är jag ledig på lördag. Men jag håller med dig, det är FÖR varmt idag. Tur vi har skugga på altanen på baksidan så vi har nånstans att vara, men det är nästan för varmt där oxå. Har en blixtrane huvudvärk. Hade tänkt ta med Gabriel till Koppelhällan idag, men det är för varmt. Det fins ju ingenstans där det är skugga där och det känns lite dumt. Dessutom har jag som sagt huvudvären oxå

2009-06-25 @ 15:03:46
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja de blir lite väl hett under dagen. Men ack så skönt det är med lite sommarvärme iaf.

Hoppas de går bra att jobba ikväll med värmen.

Kram

2009-06-25 @ 18:47:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Marielle - Mamma Till Gabriel

jaa visst va den :D, Gabbe e hel tokig i den =)

2009-06-25 @ 22:27:33
URL: http://baabiiisch.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0