Kanoners.

Idag har vi varit flitiga minsann. Har så gott som tömt en hel lägenhet. Inte illa pinkat va?
Vi har burit kartonger till förbannelse. Öppnat skåp och stängt dom lika fort. Känslan av -nej-fy-fan-jag-VILL-inte har infunnit sig mer än 2 gånger kan jag säga. Men allt måste ju flyttas upp så det var ju bara att bita i det sura äpplet, så att säga.

Anna har tillbringat större delen av dagen med sin mormor, så jag kunde hjälpa till eftersom sambon jobbade hela dagen. Tur att hon gärna vill vara med sin mormor =D

Vi har kutat med kartonger upp och ner för trappor och backar, i regn och i uppehåll. Det värsta var nog när jag ska skubba upp med en karton fylld med fryst mat. Då började det NATURLIGTVIS ösregna ungefär när jag klev utanför dörren. Eftersom det är ganska så tungt så kunde jag inte direkt springa, med risk för att snubbla på mina egna fötter, så man kände sig lite som en blöthund i motvind. Underbart.

Nu har jag gett upp för ikväll, för att fortsätta hjälpa dem i morgon med det sista. Sen blir det städa. Kul. Verkligen.

Dom ringde från jobbet med, jag ska JOBBA på onsdag =D Dock bara några timmar, men det ska bli roligt faktiskt. =D

Aja.. Nu hade jag nog inte så mycket mera att dela med mig av faktiskt..
Just nu.

Puss på pannan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahahahaha.. sorry ;)

2009-06-08 @ 21:55:09
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Linda

Roligt? Vänta nu...

2009-06-08 @ 22:10:24
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Sandra

nu reagerade jag på att du faktiskt ska jobba imorgon!! :) haha här är man snabb.. Va kul =) hur känns de då?

2009-06-09 @ 14:16:34
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0