Morgonkaffe

finns det någonting godare? Möjligtvis en SNUS på morgonen då.. =D

Natten har gått bra ändå, skruttan vaknade en eller två gånger och hade nog drömt om dagen för hon var jättejätte ledsen. Men efter det så har hon sovit jättebra! Hon vaknde vid halv 6 tiden och fick komma till våran säng och sov vidare till halv 8.
Då klev vi upp, kokade kaffe och kokade en god gröt till frukost.

Nu kryper hon omkring på golvet och river ut exakt ALLA leksaker och pratar pratar. Alldeles nyss så gick jag och hämtade henne i hallen, där hon tömde ut min väska som jag glömt på golvet, och då ville hon såklart "springa". Sen när vi kom in i vardagsrummet så släppte jag henne och hon STOD själv ganska länge! Mammas duktiga flicka! Det är några gånger hon tagit en leksak och helt sonika REST sig upp och stått en stund helt själv. Man blir så stolt!

Idag ska jag ta och dammsuga här igen, Bettan fäller så himla mycket hår just nu så det är stora, svarta hårtussar lite här och var. Irriterande men ingenting att göra någonting åt.

Nu ska jag ta tag i lite saker. Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket. De var himla fint skrivet av dig. Jag blir alldeles varm i hjärtat. ^^

tack



Uj va du är igång på morgonen då :) Dammsuger o allt :) Duktig du är.. :) Här har de inte hänt nå alls än så länge.. ;D



Kram

2009-06-18 @ 08:55:32
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Linda

Här är det dammsugning 3-4 ggr per dag och lika förbannat ser det ut som vi har heltäckningsmatta

2009-06-18 @ 09:30:14
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ook.. "phu" ;) Lät som att du var på g nu på en gång.. haha :D

2009-06-18 @ 09:30:31
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0