Nej nu ger jag nog upp jag med.

Efter en kväll fylld med först rent hat gentemot korkade män i USA och sen tårar till Grey's så känns det som att det är läge att lägga sig. Det är inte ofta man är egentligen helt känslomässigt uttömd som när man älskat, skrattat, svurit och gråtit under mindre än 4 timmar.

Det är uttröttande.

Men det kanske så det är, att vara vuxen. Att vara förälder. Det känns fortfarande lite overkligt att skriva det. Förälder. Ovant. Det hör väl till, att ha 1000 olika känslor inom sig, samtidigt.

Glädje
Kärlek
Oro
Ilska
Förtvivlan..
Ja, you get the picture..

Jag kanske är löjlig, men jag går in till skruttan fler gånger varje kväll, bara för att kolla. Kolla så hon andas bra, kolla så hon inte ligger med ansiktet ner i kudden (tror inte det skulle vara någon fara för att hon skulle göra det men vem vet..?) kolla så hon sover, eller helt enkelt bara titta på henne.

Det är nog det jobbigaste för mig. Oron. Att någonting ska hända, någonting som jag inte kan styra. Det kanske är normalt, jag vet inte. Men sån är jag. Och det står jag för.

God natt nu vänner, glöm inte bort dom ni älskar.

Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

Hejsan!

Kikar in hos dig. Allt bra?



//Kram Milly ღ

2009-06-11 @ 08:08:14
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har många gånger trott att jag är onormal, för jag har aldrig varit orolig för att något ska hända. Jag har aldrig varit orolig för plötslig spädbarnsdöd, att hon ska ramla och slå sig osv osv. Aldrig. Jag är nog lite konstig, men det är skönt att inte behöva oroa sig också, att man är så pass lugn inombords.



Fast visst smyger jag in i hennes rum ibland också, bara för att kolla på henne när hon sover. Det är ju det mysigaste man kan göra, dom ser så fridfulla ut :)

2009-06-11 @ 09:08:00
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Linda

Vadå för sms? Tänkte du på det jag nämnde i det inlägget? Det var inget speciellt, han ville bara att jag skulle ringa upp honom. Jag har alltid svårt att sova efter att jag jobbat natt, man blir alltid pigg när man går hem och sen att det är ljust ute och man hör bilar svischa förbi hela tiden gör inte saken lättare. Och sen när jag precis somnat så blir jag väckt... då var det ganska kört :P haha



Vadå, man är väl vacker när man sover?! ;) haha

2009-06-11 @ 10:34:24
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

jo tack det knallar på :)

2009-06-11 @ 13:03:52
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0