Så var första dagen på jobbet avklarad.

Det gick bra. Kände mig inte direkt attraktiv i de nya, snygga arbetskläderna.
Byxor i mörkmarin och "tunika", som det hette, i ljusgrå randigt. Snyggt, verkligen.
Men men.. Bara att ta på sig och se glad ut :p

Hur som helst, så jobbade jag bara 3 timmar, det var då det fattades. Så jag städade sköljen och tvättstugan, spelade vändtia med en boende och serverade fika. Sen var min dag i stort sett avklarad.
Ganska lagomt pass för att vara första gången på ca 9 månader.

Har lagt mig tillgänglig nu i helgen med, så får vi se om det blir någonting eller inte. Det visar sig.

Aja, nu ska jag ta ett glas vatten och lägga mig i soffan och hoppas att huvudvärken går över.

Puss på ne' lovers.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Duktig du;-)!!!

2009-06-10 @ 20:30:44
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Linda

INTE avundsjuk. Jag kör introduktion tisdag onsdag nästa vecka och vill inte alls.

Och vadå nya kläder? Är de obligatoriska eler?

2009-06-10 @ 21:17:44
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Linda

Hrmpff!

Enda gången det alltså är bra att vara för fet för såna kläder. Det finns garanterat ingen storlek jag kan ha. Det gjorde det inte på de förra lånekläderna de har. Och varför ska alla ha lika??! Är det nåt jävla sjukhus helt plötsligt?1 Nej nu måste jag verkligen ta mig därifrån.

2009-06-10 @ 22:12:40
URL: http://lamcoff.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0