Sommaren är kort.

Kanske har vi redan haft våran del av 2009:s härliga sommar? I hope not.

Idag har vi faktiskt inte gjort många pinaler. Ätit, busat, sovit och dansat. Anna har precis lärt sig att dansa. Eller dansa och dansa, hon står och håller i sig och "skuttar". Dansar. Hon är så otroligt söt där hon står.

Jättekul tycker hon det är oxå, tills hon tappar greppet och slår hakan i soffbordet eller stolen. Då sprutar krokodiltårarna och endast mammas famn kan trösta. Eller pappas oxå, om han är i närheten just då.

Anna börjar ty sig mera till Micke nu motför vad hon gjort tidigare. Igår tex kunde hon inte somna förän han kommt hem från jobbet, dvs strax efter 9! Men men.. Tillslut somnade hon, i våran säng på pappas bröst. Mys. :)

Idag var vi bjudna på köttfärspaj hos svärmor, attans vad god den var! Snäll som hon är hade hon lagat mat till skruttan med, spagetti och köttfärssås. Det var gott! Till efterrätt så var det jordgubbar, glass, grädde, hallon och hemmagjord chokladsås. Mumma! Jag var inte säker på om jag skulle ta nå jordgubbar, eftersom jag är lite allergisk. Så jag testade en, sist jag åt EN jordgubbe så kliade det i halsen så jag trodde jag skulle gå under. Svullen om läpparna blev jag oxå. Så jag testade bara en liten den här gången. Väntade ca 20 minuter och det kliade ingenting. Då kunde jag inte stå emot, eftersom jag älskar jordgubbar, så jag lastade på lite jorgdubbar och grädde och socker och smaskade i mig.

Nu sitter jag här, en dryg timme senare och.. DET KLIAR INTE!! Det kan vara så att det är vissa sorter som jag inte kan äta, och vissa som jag kan äta. Dessa jordgubbar var svenska och de jag åt sist var italienska tror jag..

Hur som helst så är jag glad att det inte blev någon reaktion, hur det än är så är det inte så roligt att se ut som Linda Rosing efter 2 jordgubbar :p

Nu ska jag zappa mellan kanalerna och vänta på att klockan bli 21,30 så jag får dreggla framför Magnus Betnér på 5an.
Mums.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Linda

De kanske sprutar sina jordgubbar mer så det i själva verket är besprutningsmedlet du inte tål?

Eller så är det bara en förhoppning från min sida, för vem kan vara allergisk mot sommar?! =)

2009-06-06 @ 20:02:02
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv, tack! :D

2009-06-06 @ 20:43:49
URL: http://hejdaanorexin.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: tack så jätte mycket och tack desamma

2009-06-06 @ 21:00:00
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: sofieh

2009-06-06 @ 21:26:50
URL: http://djnungelkossan.blogg.se/
Postat av: sofie

älskar dig också sötaste syster. <3

2009-06-06 @ 21:27:25
URL: http://djungelkossan.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0