Vilken dag.

Vid 9 i morse så for vi (jag och Anna) till Vikbäcken igen. Det finns ingen sugga alls här och inne går det bara inte att vara. Det är olidligt varmt! Så vi har varit där idag, Skruttan fick bada igen i sin pool men sen tyckte jag solen verkade bli så himla stark så vi har mest suttit på altanen och myst med Skruttans morbrors flickvän.

Efter att Anna käkat lunch så gick vi på en promenad och hon sov en stund. Vips så var klockan 13 och det var dax att åka på affären och handla lite, bla godis och dricka, på TIME och hyrde "bröllopsduellen" och nu är jag hemma. Ska dricka en kopp kaffe och slöa lite innan jag beger mig på jobbet. Känns så himla tråkigt att jag ska jobba ikväll. Och ända till halv 10. Hade jag jobbat till 8 hade det varit en sak, då hade man ju ändå hunnit ut och kika lite på bilarna, men inte nu. Halv 10 då sover ju skruttan och min mamma vill ju iväg så klart. Så därför har jag köpt tröstgodis och coca cola.

Aja, nu ska jag snabbkika och sen bege mig.

Ha en trevlig kväll alla som ska på cousingen och ni andra med för den delen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska försöka gå ut en sväng med fam. Hillerström och kika. Jag och Anders var ute igår kväll och spanade på bilar oxå en stund. Det var rätt mkt rörelse igår oxå!

Alldeles nyss var det 30.9 i skuggan på baksidan här. Som tur är har vi alltid skugga på nån del av tomten. Men diag har jag mest varit inne faktiskt. Tagit disken, tvättat, eldat och duschat, dammsugit....

2009-06-27 @ 14:29:07
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Kjell

Ja de känns ju sådär lagom muntert att jobba när det är cruising. Speciellt jobba natt när det är cruising

2009-06-28 @ 02:04:49

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0