8/3-09

God morgon.

På forsgränd startade dagen redan vid 5, då Anna vaknade. Men efter en flaska så somnade hon om, tack gode gud, och vaknade sen vid halv 8. Då steg vi upp, gick ner och myste en stund i soffan innan jag gick ut och hämtade ved och tände upp. Sedan dess har vi gjort gröt och jag har druckigt kaffe. Nu ligger hon och sover en stund, så jag satte mig här.

Igår fyllde min mamma år, så på morgonen kom hennes sambo ner och hämtade oss så vi fikade mackor där uppe och gav henne presenten. Sen vid halv 11 tiden någonstans så tog vi fram vagnen som Anna har där och tog en prommenad i vårsolen ner till oss. På vägen stannade vi till på ICA och köpte färgning + slingning till hennes hår och tog gröna faran aka skitbilen aka saaben upp dit och fixade håret.

Efter det for jag och Anna hem, hon blev trött vid halv 4 tiden så jag la ner henne och sen somnade tydligen jag med i soffan. Det var skönt. Vid 8 var hon heeelt utslagen, så hon somnade ganska omgående efter en portion gröt och jag inväntade Elin. När hon kom kikade vi på Dream Girls och drack cola och käkade chips. Jag undrade just varför jag inte ätit chips på så länge, men igår kväll fick jag svaret. Jag kan nästan inte sluta när jag väl börjat äta....

Hon stannade till strax innan 23 innan hon och gomagen åkte tillbaka till Gräddhyllan. Jag surrade en stund (en timme) med min sambo och sen gick jag och la mig.

En lyckad dag och kväll alltså. Idag blir det date med miss Elf om jag inte missminner mig det.. Ska ringa henne senare. Hon var på Allt För Byn igår, så det kan hända att hon är trött idag. Vi får väl se. =)

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar och sen dricka klart kaffet. Innan det blir kallt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha =) Ja, nån måste ju hålla dig alert ;) skratt

2009-03-08 @ 12:57:09
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha ja.. helt klart iår ;) har haft en jättefin helg.. Dudå?

2009-03-08 @ 14:21:59
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

hihi jaa ;D vi få väl se hur lång den väntan blir ;) va skönt =) låter bra det.. När blir det flytt då? kram

2009-03-08 @ 14:41:08
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

ah okej. har ni kollat på några lägenheter än då?

Hoppas ni hittar nått fint iaf.. Men ni skulle bo kvar i hammarn eller tänkte ni dra längre bort? :)

2009-03-08 @ 16:14:21
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Marielle

jag hoppas de iallafall ;), jaa men de bli bättre och bättre =)

2009-03-08 @ 17:48:36
URL: http://baabiiisch.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0