Åh så roligt!



Bettan kommer hem på söndag!

Som ni kanske vet så flyttade min vackra hund Bettan tillfälligt till min pappa i höstas. När Micke började jobba i Bydalen så kände jag att jag inte kunde ge henne den uppmärksamhet och tid som hon behöver, med ett litet barn och allt vad det innebär. Så eftersom min pappa var arbetslös så kunde vi lösa det så, och eftersom han och Bettan verkligen ÄLSKAR varandra så kändes det som en kanon lösning.

Men nu är det så att min pappa har fått jobb och börjar jobba på måndag, så på söndag så flyttar min Bettan hem igen. Och det ska bli alldeles underbart! Hon är så duktig med Anna, jag är så stolt över henne..! Nu när Anna blivit lite större så känner jag att jag har mera tid att lägga på Bettan, och det börjar ju gå emot våren med så man kan vara ute lite mera.
Förstår ni hur fantastiskt det känns nu?!

Hur som helst, febern har inte riktigt gett med sig ännu, men den håller på att ge upp. Under 38 nu när Anna la sig. Hon käkade en tallrik med gröt och en halv burk med yogurt. Mammas duktiga tjej! Inget fel på aptiten that's for sure!

Jag har tittat på Grey's nu i min ensamhet, och lika bra var väl det för jag bölade ögonen ur mig näst in till. Fattar inte att man är så blödig numer.. Men å andra sidan, jag har nog alltid gråtit till Gery's. En helt fantastisk serie.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova. Man blir trött av att gråta ;)

Kommentarer
Postat av: Ida L

Haha , då behöver inte jag känna mig fjantig då!

Grät som en 3 åring jag med så gubben vart helt förstörd, haha!

Efter en stund fick jag luft och kunde berätta att det var så sorgligt på Grey´s ikväll :D haha!

2009-03-18 @ 22:36:57
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Petra

2009-03-19 @ 11:47:48
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Petra

ÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEN! Nu ska de bli prommisar och massa bus. Saga har saknat Bettan, fina BettaN!!!!

2009-03-19 @ 11:48:14
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, då var det inte bara jag som satt helt förstörd i soffan igår kväll när mamman sa åt sin son att släppa taget :P haha.



Gud vad mesig man är! ;D

2009-03-19 @ 21:19:48
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0