Är det verkligen redan torsdag?

Nu på kvällen har jag surrat med svärmor i.. Kanske en timme? Det är så skönt att kunna prata med henne, om allt möljigt. Ingenting och ganska privata och allvarliga saker. Det är så skönt =) Hur det än är, så har man inte så många man verkligen kan prata med allt om. Några frågetecken inför sommaren löste sig nog, så det känns himla skönt. Tack, det betyder verkligen jättemycket.

Sen har Anna badat, skvätt ner heeeela badrummet/toaletten och mig naturligtvis. Men det gör ingenting. Det är så roligt att hon gillar att bada, vad skulle man ta sig till annars om hon inte gjorde det?

Hur som helst så käkade hon en hel portion gröt ikväll, hittade en som hon verkligen gillar. Äpple och mango smak. Mums! Nu sover hon, var jättetrött. Hon vaknade vid halv 4 tror jag, och har varit vaken tills för ca 5 minuter sedan. Det är inte illa :D

Nu ska jag surra lite med min kusin på MSN, hon ska tyvärr sluta blogga nu tackvare anonyma elaka kommentarer på hennes blogg där personer klankar ner på Henne och hennes ålder. Kallar henne ett av de fulaste orden jag vet, helt obefogat och sen naturligtvis inte vågar stå för det, så dom väljer att vara anonyma. Så otroligt löjligt.

Adios for today!

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hej!

Tråkigt att höra att ni inte ska bo kvar i huset!

Men....ekonomin är inte att leka med! =/

Nu är nyheten släppt - dock visste du nog redan var det var! =)



Kramen

2009-03-05 @ 22:41:53
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bloggen blev, återigen, verkligen supersnygg =)



Usch, va dåligt.. Hatar såna som lämnar anonymt, de är bara så fega, vågar inte stå för sina egna åsikter..



Vad händer i helgen då?

2009-03-06 @ 09:27:45
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhå =) va kul.. Vad är de för film som skall tittas på då? :) Ja de ska bli kul, ja tycker om och vara ute och grilla o mysa :) Så härligt :)



haha de du =P , nu kan du få vara nyfiken ett tag ;)



kram

2009-03-06 @ 12:55:03
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Mamsen!

Ja visst är det underbart att ha svärmödrar? ;) De är nära men ändå mer som en vän...

Stor kram till min underbara dotter & mitt kära barnbarn =)

2009-03-06 @ 18:38:49
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0