Av och till

Skiner solen idag. När den väl är framme är det verkligen varmt och skönt, men så fort den gömmer sig bakom molnen så blir det genast kallt. Så, våren är inte här ännu, men snart så :)

Vid 11 tiden skjutsade vi upp min syster till slalombacken, hon har friluftsdag eller elevensval eller vad det nu var, och skulle åka skidor. Träffade Annas farmor där så vi tog en fika i fiket innan hon försvann upp i backen. Då åkte vi hem, gjorde lunch och nu väntar vi på att klockan ska gå så vi får åka på BVC och ta andra vaccinationen och träffa läkaren igen. Annars har vi tagit det väldigt lugnt idag, skulle ha städat men orken har inte infunnit sig ännu. Kanske gör det när Sofie är här så hon kan leka med Anna så kan jag städa. Det är lite bökigt med en dotter som hela tiden vill vara med och kolla. Det är svårt att dammsuga med henne i bärselen faktiskt ;)

Aja, nu ska jag återgå till det jag gjorde, på återseende!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas de går bra på BVC idag :)

2009-03-17 @ 13:16:50
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Ida L

Har ni ingen gåstol?

Julia älskar springa runt i den medans jag städar.

Riktigt skönt att hon kan förflytta sig precis som hon vill :)

Kram!

2009-03-17 @ 15:24:57
URL: http://mammaida.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Jaha.. Ja de förstår jag, alltid skrämmande innan man vet exakt vad de kommer att betyda. Men som sagt bra att de uppmärksammar det.. :)



Skönt o höra att de e nån fler.. =) så ja inte e ensam om snurriga tankar.. ;)



Tack.. Jag hoppas det, så vi inte blir sjuka i denna familjen o..

Hoppas din kväll blir fin också vännen.

Kram :)

2009-03-17 @ 19:41:35
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Marielle

jaa han är såå goo nu när han äntligen har blivit frisk =), efter ungefär en och en halv veckas grinandes och kräkandes så är han samma gamla goa Gabbe igen :D <3

2009-03-17 @ 19:53:25
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Världen skönt och behändigt med en gåstol så :)

Jaha, ska ni inte bo kvar? =/

2009-03-17 @ 20:36:19

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0