Det snöar fortfarande

och jag är fortfarande leds skiten.

Idag har vi inte gjort just någonting om jag ska vara ärlig. Blev inge städ heller, orkade inte med det idag. Min dammsugare är förövrigt väldigt högljud och ful, så den fick fortsätta vara gömd bakom skynket i "skrubben-som-är-full-i-de-verse-rat". Gick bra det med, inbillade mig att det var grusfritt inne och tog på tofflor :p

Våran gamla ssk på björkhammar E-B var och kollade på huset idag förresten, hon skulle ha kommit förra veckan eller när det nu var, men fick förhinder aka njurstensattack. Jag förstår att hon inte kom. Hur som helst så verkade hon tycka om det, så nu håller vi tummarna att hon ringer S och vill hyra. *håller hårt* Hon hade med sina 2 barn, och sonen sa någonting så sött. Till historien tillhör att dom var här i.. 20 minuter kanske? Haha. hur som helst, när dom skulle gå så vände han i dörren och sa: "Jag kommer sakna dig Bettan." Och sen gick han. Gullpojke.

Efter det fick Anna lite mat och vi satte oss i soffan. Hux flux så andas hon så tungt, då har hon somnat sittandes igen. :p Så jag tippade omkull mig jag med i soffan, det var så mysigt. Vem somnade inte oxå då? Jo jag. Vaknade tio i 5 när Åsa ringde och frågade om jag ville ha middag om 30 minuter. Haha, okej då.. :p Fläskfile och potatisgratäng, idag igen =) Väldigt gott måste jag säga. =)

Nu har vi tittat på "Vårat bröllop i era händer" medans Anna åt sin kvällsvälling, gosunge. Nu har jag lagt ner henne och håller tummarna för en lååååång natt. :) Aja, nu ska jag läsa lite bloggar. Adios people! (eller hur det stavas)

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0