En mysig kväll.

Var ute och tog en prommenad med Åsa och Erika idag, det var skönt. När Anna vaknade fick hon sitta upp en stund och när vi kom hem var hon väldigt hungrig. Skulle ha varit på affären, men dottern var tvärhungrig så Åsa var så snäll och gick på affären så jag kunde gå hem och ge Anna mat. Tack =) Hon kom med mjölk, fruktmos till Anna och lite burkmat =D Och fiiiiikabröd. I massor =)

Medans vi fikade kom Petra innan hon skulle och vaccinera Saga. Hon kom tillbaka efter det och blev kvar. Tills för ca 10 minuter sedan. Vi satt och surrade massor, om allt och ingenting. Strunt och allvar. Så skönt att jag har Dig i mitt liv hjärtat.

Anna somnade vid halv 8 redan, hon var såå trött. Åt gröt och sen la jag henne i sängen. Mammas duktiga flicka.

I morgon ska jag "göra byn" med fröken Elf som är hemma över helgen. Ska bli så roligt =) Kanske Vi tar en latte med vanilj? ;)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova tror jag.

Adios!


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, hade du också bloggabstinens? :D Tack för en härlig kväll. Du lyser upp mitt liv <3

2009-03-06 @ 23:11:33
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Ida L

Det är så himla tråkigt att det ska behöva bli så där, faktiskt.

Det är som nu man behöver vännerna som mest.

2009-03-07 @ 00:37:54
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0