Fredag hela veckan?

Så känns det ibland när man går hemma med min älskade dotter.
Men vad gör det?

Igår kväll åt ju Anna en hel portion gröt, väldigt duktigt gjort med tanke på att hon inte gillat gröt direkt innan jag hittade den här nya. Hur som helst, så gav jag inte henne någon mat när jag la mig, som jag brukar. Och gissa när tösen vaknade? Klockan halv 6! Helt otroligt, äntligen fick jag sova en hel natt igen. Anna hade kommit in i en växtperiod tror jag, för hon kunde vakna runt 4 tiden och vara hungrig. Men inte i natt, så gissa om jag kände mig utvilad? =)

Nu ligger hon i vagnen och sover, snart kommer Åsa och Erika så vi ska ta en prommenad. Kanske jag övertalar henne att vi ska ta en latte med vaniljsmak på Brödbiten oxå.

Adios for now trogna läsare!

Kommentarer
Postat av: Ida L

Fasiken, de har latte m. vaniljsmaka är sjukt goda!!!!

2009-03-06 @ 12:25:02
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Paulin

Ja, jag läste här i din blogg tidigare att ni ska flytta upp! Vilket nummer ska ni flytta till? :) Njaa, längre än så blir vi nog kvar...så då blir vi grannar! ^^

2009-03-06 @ 17:51:31
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Åsa Bergvall

Det var som som var felet... Tror jag. Den heter för långt den där blogge.Otjatat tjat kanske vore ett alternativt namn.

tack för i dag förresten.

Postat av: Åsa Bergvall

Så heter den.. Snygg den blev, din blogg efter renoveringen


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0