God förmiddag!!

Igår tog jag och Anna och satte oss i bilen, packade resesäng, barnvagn, blöjor, mat och kläder. Vi styrde den gröna faran emot Östersund och Torvalla.

Så nu sitter vi här, i Torvalla. Känns skönt at vara hemifrån ett tag faktiskt. Har vi tur så kommer Annas pappa idag, han hade fixat att han var ledig så han kunde komma hit och träffa oss. Så det blir trevligt =)

Vi ska nog träffa Marielle efter hennes halv dag idag, kanske ta en fika med barnen på nått mysigt fik? Vi får se när hon hör av sig.. Funderar på att ta vägen förbi Barnens Hus och köpa en ny tallrik till Anna. Och kanske nån ny sked..? Vi får se.. Pappa är strax påväg på intervju, vi får hålla tummar och tår! =)

Aja, nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och läsa lite bloggar, dom som jag kommer ihåg adressen till ;)
Men nu vet ni att jag lever iaf, om ni saknat mig.. :p

Kommentarer
Postat av: Jennie

Om du blir medlem på www.bloglovin.se alt .com så kan man lägga in alla bloggadresser man läser, då står det när man har nya inlägg att läsa när man loggat in. Hur smart som helst att ha alla samlade när man har olika datorer, allt man behöver göra är att logga in där =) Hoppas allt är bra med er ! Kram

2009-03-11 @ 09:17:00
URL: http://jempas.bloggagratis.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0